Születésnapjára beteg gyermekeknek kér adományt
SZEMlélek 2019. december 20.

Születésnapjára beteg gyermekeknek kér adományt

A pécsi Soltiné Gergely Zsuzsanna idén decemberben tölti be 28. életévét. Eddig nem nagyon tartott születésnapi bulikat, idén viszont – hagyományteremtő szándékkal – egészen különleges módját választotta az ünneplésnek: december 26-ára nyilvános jótékonysági eseményt hirdetett, melyen bárki részt vehet, aki adományával hozzájárulna a pécsi gyermekgyógyászati klinika jobb működéséhez. 

 nevtelen-terv-10.jpg

Annak tehát, aki megunta a karácsonyi filmeket és kedve szottyan az ünnepek alatt is kiruccanni otthonról, figyelmébe ajánljuk ezt a jó bulinak ígérkező és társadalmilag hasznos születésnapi zsúrt a Művész presszóban. Az ünnepelt lapunknak elmondta, tulajdonképpen mindene megvan, amire vágyik, így inkább segíteni szeretne azoknak, akiknek szüksége van rá.

– Nagyon jóban vagyok a presszó jelenlegi tulajdonosával Bayer Beátával, aki csak az én kedvemért nyit ki aznap. Hagyományos születésnapnak indult, hiszen eddig nem nagyon ünnepeltem meg ezt a napot. Aztán mikor otthon körbenéztem, rájöttem, hogy a férjemmel van fedél a fejünk felett, minden nap van mit ennünk, egészségesek vagyunk, van munkahelyünk, így szinte mindenünk megvan, amit kívánhatunk. Vagyis nincs szükségem további ajándékokra. Gyermekem most még nincsen, de nagyon szeretnék olyan kicsiken segíteni, akik valamiben nélkülöznek. Így jutottam el a tudtommal a gyerekklinika igazgatója és főnővére által alapított PTE Csecsemő és Kisded Alapítványhoz, amit a születésnapi ajándék vásárlása helyett az erre szánt összeggel támogathatnak a bulin résztvevők. Szeretném, ha minél többen lennénk, és sokan segítenének a gyerekeken – mondta el lapunknak Soltiné Gergely Zsuzsanna.

(Forrás: pecsma.hu)

süti beállítások módosítása