Holló András: Repedt gerinccel is talpra álltam
SZEMlélek 2017. július 18.

Holló András: Repedt gerinccel is talpra álltam

A tánctanár hirdeti, hogy Istenkapcsolat nélkül, emberi erővel nem lehet megküzdeni az élet nehézségeivel.

A budakalasz.hu készített személyes hangvételű interjút a kerekesszékes tánctanárral, amelyben ő saját életéről vallott: hogyan változtatta meg az addigi aktív életmódja után hozzáállását a tragédia, hogyan talált új célokat, és mi motiválja ma az életben.

Tíz évvel ezelőtt, 37 éves koromban motorbalesetet szenvedtem, melynek következtében megrepedt a gerincem és mellkastól lefelé lebénultam. A tíz hónap fekvéssel töltött idő alatt az orvosok felépüléssel bíztattak de hamar kiderült, hogy orvosi műhiba miatt nem várható gyógyulás.

Annak az időszaknak kulcspillanata volt, amikor megértettem, hogy az orvos hibája miatt nem én tartozom elszámolással, az az Ő életének és lelkiismeretének a próbája kell hogy legyen. Ez vezetett oda, hogy tiszta szívvel tudtam elfogadni az állapotomat, nem maradt bennem harag vagy gyűlölet.

Amilyen lelkes keresztény voltam, annyira hiányzott az igazi Istenkapcsolat. Ezt a mély kapcsolódást a balesetem utáni vívódások és útkeresés hozta el, ami alatt, úgy érzem, más emberré váltam. Engem ez az életembe beáramlott kegyelem mentett meg.

 (Forrás: budakalasz.hu)

süti beállítások módosítása