Szembenéző
SZEMlélek 2020. szeptember 12.

Szembenéző

Élet-kérdéseink - Johannes Hartl nyomán

tukorben_1.jpg

7 életreszóló kérdés (nem csak) férfiaknak:
  • Mi az, amire szeretném majd azt mondani: ezt tőlem tanulta a fiam?
  • Apámmal való kapcsolatom tisztázott, kiengesztelődtem vele?
  • Mennyire vagyok szabad a belső hajcsártól, aki arra ösztökél, hogy keressem a hatalmat, az irányító, ellenőrző szerepet, a rangot?
  • Milyen célokért lennék hajlandó meghalni az egóm számára?
  • Milyen egészséges szertartásokat építettem be a mindennapjaimba, hogy lelkileg-szellemileg eleven maradjak?
  • Ki az, aki kíméletlenül megmondhatja nekem az igazságot?
  • Nyugodt vagyok afelől, hogy az Atyaisten feltétel nélkül szeret engem?
7 életreszóló kérdés (nem csak) nőknek:
  • Mennyire vagyok kibékülve a testemmel?
  • Kapcsolataimban érzem még a határaimat vagy elveszítem önmagam, mert kedves akarok lenni?
  • A szavaim mások megbecsülését szolgálják vagy a légkört mérgezik?
  • Milyen volnék, ha nem az lenne a fő, hogy másoknak tetsszem, hanem csak az, hogy valódi legyek?
  • Végső soron Istenben keresem a szeretetet és a biztonságot vagy esetleg már egy ember vált az istenemmé?
  • A tudat, hogy a király szeretett leánya vagyok, mennyire határozza meg azt, ahogy önmagamra tekintek?
  • Él bennem egy irreális eszménykép az életemről, a külső megjelenésemről, karrieremről, kapcsolataimról, életstílusomról, gyerekeimről, társamról - és ezt kergetem kétségbeesetten? Mi történne, ha elengedném ezt a képet?
Összeállította és fordította: Herbert Dóra
süti beállítások módosítása