Terence Hill: Nem mi fújjuk a passzátszelet!
SZEMlélek 2019. október 22.

Terence Hill: Nem mi fújjuk a passzátszelet!

Keresztény hite gyerekkorától formálta őt. Szent Ferencet választotta példaképül. Pályafutása során keresztény értékei miatt olyan szerepeket is elutasított, mint például Rambo, az akcióhős.

a2.jpg

„A vallás számomra nagyon személyes és bensőséges kapcsolat: boldog, komoly, sőt dühös. Azt hiszem, azért nehéz erről beszélni, mert ez olyan kapcsolat, amit meg kell tapasztalnod.”

„Évek óta fontos számomra az Isteni Irgalmasság. Egyszer feltartóztattak a repülőtéren, mert sok ilyen szentkép volt a bőröndömben. A határrendőrség felismert és azt gondolta, hogy fegyvert rejtegetek ezek alatt.”

„A színészek mindig összevesznek, majd különválnak. Bud Spencer és én másképp voltunk egymással: soha nem voltunk féltékenyek egymásra, és amikor a filmeket készítettük, nem csak a pénzért tettük. Együtt szórakoztunk és egész életünkben barátok voltunk.”

a3.jpg

„Szakmai döntéseket hoztam, amelyeket egyesek nem tartottak bölcsnek. Nagy gázsikat utasítottam vissza, de boldog voltam. Ezért lehetek hiteles ma Don Matteóként."

„Mennyire gyengék vagyunk, hogy nem akarunk az igazsággal foglalkozni! Csak szórakozást akarunk, és nem az igazságot. "

a4.jpg

„Édesapám gyerekkoromban könyvet olvasott nekem Szent Ferencről, aki a példaképem lett. Azóta vagyok hívő.”

„Gyakorló katolikus vagyok. Nem sokat beszélek róla, mert a hit értékes és rendkívül személyes dolog. "

„A vitorlás hajón nem mi fújjuk a szelet. Mi csak a tengerészek vagyunk. Minden erőnkkel fel tudjuk használni a vitorlát, de nem vagyunk a szél erői."

a_2.jpg

(Forrás és fotó: missio.at)

süti beállítások módosítása