A provokatív #loveislove megihletett pár hívőt, akik a #godislove üzenettel hívnak párbeszédre a szeretetről.
Egyelőre csak Budapesten, ám ott tucatnyi reklámfelületen találkozhatunk október 16-tól egy különös plakáttal. Sőt, rögtön kettővel, mert busz- és villamosmegállókra szabott úgynevezett citylight típusú plakát is kikerült a főváros közlekedőinek szeme elé.
Az üzenet kettős (minimum): egyrészt egy jézusi gondolat szerepel a plakátokon, miszerint "Atyám házában sok hely van", másrészt az öncélú szerelem, avagy minden szerelem szerelem kifejezésre célozva ők azt kiáltják világgá: Isten a szeretet. Erre utal a fiatalos #godislove felirat, hashtag, kinek hogy tetszik.
De kik azok az ők? A kampány központi alakja Hodász András, aki nem csupán közismert katolikus pap, de a kólakampány kapcsán konkrétan ki is fejtette nézeteit arról, hogy keresztényként hogyan illene reagálni egy ilyen feldobott labdára, illetve hogyan nem (ebből a hangos gondolkodásból született egyébként a plakátkampány ötlete). Az kevésbé volt közismert eddig András atyáról, hogy ő is csatlakozott a SZEMlélek szerzői közösségéhez – hamarosan olvashatjuk az írásait az értékmagazin felületén.
A kampányt nem a katolikus egyház valamely hivatalos szerve finanszírozza, hanem egy hívő vállalkozó cége, a Keresztény Vállalkozói Konferenciát is szervező Kreatív Kontroll.
A plakátok által nem vita kirobbantása a cél, még csak nem is szembehelyezkedés a kólakampánnyal, hanem a gyakran érzelmeken alapuló "hitbuzgalmi" érvelés helyett egy új kommunikációs stílus meghonosítása. Ahelyett, hogy a katolikusok arról beszélnének, mi nem felel meg nekik a szerelem definíciójában, inkább arra kívánnak rámutatni, hogy – szerintük – Isten miért szeret bennünket.
A plakátokat nem csupán nézni lehet, hanem fotózni, a közösségi médiafelületeken kommentálni, az üzeneteket továbbgondolni is szabad, sőt, érdemes.