Együtt a bajban
SZEMlélek 2019. február 15.

Együtt a bajban

Mellrákos édesanyjuk mellett szerettek volna kiállni a lányok, így ők is kopaszra borotválták fejüket.

joanna-family-main-ht-ml-190201_hpmain_16x9_992.jpg

Tavaly ősszel diagnosztizáltak mellrákot a négygyermekes Joanna McPhersonnál, az Amerikai Egyesült Államok Légierejének  egykori ezredesénél. Kettős masztektómia után kemoterápiás kezelést kapott, amitől év végére hullani kezdett a haja, ezért kopaszra nyíratta fejét. Néhány héttel később Joanna két középső lánya állt elő a bátor ötlettel, hogy ők is le akarják nyíratni a hajukat, mert nem akarták, hogy egyedül érezze magát a bajban.

- Megpróbáltam lebeszélni őket róla. Azt mondtam nekik, nem tudják, mire vállalkoznak. Megmondtam, hogy a hajuk az arcuk része, fázni fog a fejük és a többi gyerek akár ki is csúfolhatja őket. Erre azt mondták, hogy ha rám is ez vár, nem akarják, hogy egyedül kelljen keresztül mennem rajta - nyilatkozta Joanna McPherson

Az ő korukban én semmivel kapcsolatban nem voltam ennyire szenvedélyesen elkötelezett. Úgy döntöttem, hogy hagyom kibontakozni őket, elvégre nagyon fájdalmas és nehéz időszakon mennek keresztül, hiszen az édesanyjuk – valaki, akit nagyon szeretnek – súlyos beteg…

(forrás: nlcafe.com)

süti beállítások módosítása