Chuck Norrisnál is van erősebb ember: a felesége
SZEMlélek 2018. november 23.

Chuck Norrisnál is van erősebb ember: a felesége

November 24-én Budapesten találkozhat a legendás színésszel és párjával mindaz, aki jegyet vált a jótékonysági rendezvényre.

norris.jpg

6.900.- forinttól kezdődik, 19.900.- forintig terjed a jegyek ára a Papp László Sportarénában szombaton 18 órakor kezdődő rendezvényre. Nem olcsó a belépő (annyira talán nem is drága az alsó határ), de adunk egy hasznos tippet: aki egy ajándékokkal megpakolt cipősdobozzal érkezik, mindössze 1.000.- forint ellenében találkozhat a Norris házaspárral.

Nem véletlen, hogy nem szólóban érkezik a filmjei mellett a róla szóló viccekről is elhíresült amerikai színész.

– Amikor bekerültem a filmiparba, hithű keresztény voltam, de ez a szakma könnyen eltereli az útról az embert. Hirtelen híressé váltam, rengeteg pénzem lett, de közben a személyiségem is megváltozott, kiállhatatlanná váltam, alkoholproblémáim lettek, és végül emiatt ment tönkre az első házasságom. Tizenöt évvel később találkoztam Genával, és ő segített, hogy ismét tudjak hinni Jézus Krisztusban. Ez az alapja annak az erős köteléknek, ami már húsz éve összetart minket – így vallott párkapcsolata jelentőségéről a Borsnak a "texasi kopó".

A hétvégi budapesti hálaadó ünnepen nem ők lesznek a középpontban, hanem az a szeretet, ami a Cipősdoboz akciót is mozgatja, a maga módján "sikeressé" teszi évek óta. A gálaesten Mező Misi és barátai, valamint Bolyki Balázs és a Baptista Ifjúsági Gospel (BIG) kórus is segít majd felemelni a lelkeket.

Akinek még nincs jegye, de szeretne személyesen jelen lenni a különleges eseményen, ide kattintva válthat jegyet az ünnepi együttlétre.

(Forrás: borsonline.hu, broadway.hu)

süti beállítások módosítása