Ben Affleck: Segítséget kérni a bátorság jele, nem a gyengeségé
SZEMlélek 2018. október 05.

Ben Affleck: Segítséget kérni a bátorság jele, nem a gyengeségé

Harmadik elvonókúrája után az ismert színész közleményben fogalmazta meg, hogy küszködik, de nem szégyelli.

benaffleck.jpg

40 napos gyógykezelésen vett részt Ben Affleck filmszínész, amelyre súlyos alkoholfüggősége miatt volt szüksége. Ezt követően október 4-én az alábbi üzenetet tette közzé közösségi oldalán:

Ezen a héten befejeztem 40 napos tartózkodásomat egy alkoholfüggőket kezelő ápolási központban, továbbra is járóbeteg ellátásban részesülök.

A családomtól, kollégáimtól, rajongóimtól kapott támogatás többet jelent annál, amit ki tudnék fejezni. Erőt és segítséget adtak ahhoz, hogy másokkal beszélni tudjak a betegségemről.

Bármilyen függőséggel való küzdelem élethosszig tartó, nehéz csata. Emiatt senki nem tud csak úgy be-, vagy kikapcsolódni a gyógyítás folyamatába. Ez egy teljes idejű elköteleződés. Magamért és a családomért küzdök. Számos ember vallott a közösségi médiában saját útjáról a függőséggel kapcsolatban. Szeretnék köszönetet mondani ezeknek az embereknek. A ti erőtök lelkesít, megerősít olyan módon, amire nem is gondoltam volna, hogy lehetséges. Mindez segít, hogy tudjam, nem vagyok egyedül. Amint erre szüntelen emlékeztetnem kell magamat is: ha problémád van, segítséget kérni a bátorság jele, nem a gyengeségé vagy a kudarcé.

Elfogadással és alázattal folytatom a formációmat, rengeteg ember segítségével – hálás vagyok mindazokért akik itt vannak mellettem. Remélem, hogy utam során példát mutathatok más szenvedőknek.

(Forrás és fotó: Ben Affleck Instagram oldala)

süti beállítások módosítása