Szerelembe estem Jézussal, vallja a Fekete Párduc sztárja
SZEMlélek 2018. március 05.

Szerelembe estem Jézussal, vallja a Fekete Párduc sztárja

A történelmet író mozifilm sztárja még a színészettel is felhagyott, hogy Istennek szentelje magát.

letitia_wright_black_panther-1280x640.jpg

A hazai mozikat is meghódította a Marvel képregények legújabb filmadaptációja, a Fekete Párduc. Az Egyesült Államokban elsöprő sikert arató filmmel világhírűvé vált Letitia Wright a főhős húgát formálja meg. Ám nem sokon múlt, hogy e szerepben megismerhesse a világ: a színészettel teljesen felhagyott egy időre a brit színésznő, hogy istenkapcsolatát mélyítse, vallotta róla egy interjúban.

f3b40c15-a7e1-48fc-8ae9-aef1fc938cf1.jpeg

Szünetet kellett tartanom a színészetben, mert annyira bálványoztam már azt. Ezért elszakadtam tőle egy időre és útnak indultam, hogy felfedezzem az Istennel való kapcsolatomat. Kereszténnyé lettem. Ez annyi szeretetet és fényt adott nekem! Olyan biztonságban éreztem magam, ami nem szorult senkitől sem megerősítésre vagy közreműködésre. A boldogságom nem ettől függött, hanem egyedül az Istennel való kapcsolatomon múlt.

Egy másik róla szóló cikk szerint az ifjú színésznő Londonban járt bibliaórákra, ennek köszönhető keresztsége. Depresszióval küzdött, amikor Malachi Kirbyvel közösen elkezdett járni  ezekre az alkalmakra. A lelkesedése valóban olyan erős volt, hogy több, a világhírrel kecsegtető film szerepét is elutasította, hogy istenkapcsolatára tudjon fókuszálni. 2015-ben jött el az ideje, hogy újdonsült hitbéli elköteleződésével ismét pályára álljon - és sikercsillaga azóta is felfelé ível.

gettyimages-610697378.jpg

Wright karrierjét szolgáltatnak is látja és eszébe sincs véka alá rejtenie hitét. Minden felvétel előtt imádkozik és azért folytatja a színészetet, mert úgy érzi, Isten új küldetést adott számára ezzel.

Ahová megyek, ahová Ő visz engem, ott kell Isten szeretetét terjesztenem... Mert az emberek lelke haldoklik. Az én lelkem is haldoklott, de Ő megmentett engem. Ezt nem tarthatom meg magamnak... Szerelembe este Jézussal és még mindig szerelmes vagyok. Amen.

Tett tanúságot egy 2016-os interjúban a fiatal tehetség.

(aleteia.org)

 

adomanybanner_600.jpg

süti beállítások módosítása