Molnár Ferenc Caramel: Aki gondolkodik, találkozott már a hittel
SZEMlélek 2017. október 02.

Molnár Ferenc Caramel: Aki gondolkodik, találkozott már a hittel

Protestáns középiskolai műveltségi és vallástörténeti vetélkedőt indított a közmédia. A zsűri egyik tagja az ismert énekes.

A Re:formáció - Megújuló világ című műsor egyik arca, Caramel az M2 csatornának nyilatkozott az M5 csatornán október 1-től látható versenyről. Alább néhány mondatát kiemeltük a videós interjúból amely a képre kattintva tekinthető meg.

caramel2.jpg

A fiatalok a valós kérdéseiket fogalmazzák bele a feladatokba, válaszokba.

Azt gondolom, hogy aki gondolkodik az életével kapcsolatban, az mindenki találkozik már a hittel, vagy a vallással, vagy ennek valamilyen formájával, hogy az ember egyáltalán felrakja magának a kérdést, hogy miért vagyok itt, miért születtem, hol vagyok, mi ez az egész...

Mindennel kapcsolatban vannak kérdéseink, egyébként én is így találkoztam a hittel.

A vallás, a hit nemcsak az idősebb generációé, vagy valaki másé, hanem lehet a miénk is, lehet a fiataloké, a tinédzsereké, a kamaszoké is.

(Forrás: petofilive.hu)

süti beállítások módosítása