Geszti Péterrel, Gerendai Károllyal és Novák Péterrel egy olyan nemes kezdeményezésről beszélgettünk, amely kihozza belőlünk a jót.
Klubrádió, MTV, Blikk, Nemzeti Sport, Index, Magyar Katolikus Rádió, Hot magazin, Bravo, ARC - néhány név a Médiaunió nevű kezdeményezés tagjai közül, a partnerek között pedig ott találjuk a Libritől kezdve a Magyar Máltai Szeretetszolgálaton és a TASZ-on át a Richter Gedeon gyógyszergyárig hazánk számos meghatározó szervezetét. Igen, ilyen összefogás is létezik. A cél sem titok: jobbá reklámozni a magyar társadalmat.
A hivatalosabb megfogalmazás szerint "a Médiaunió legfőbb célja, hogy évente egy témában valódi, mérhető hatékonyságú, társadalmi célú (reklám és PR) kampányt valósítson meg, a legfontosabb társadalmi problémákban érdemi szemléletváltozást előidézve."
Kerülni a kifogásokat, mesélni a gyerekednek, hetente 3x1 órát sportolni, megbecsülni a pedagógusokat – ilyen konkrét üzenetekben öltött testet az elmúlt évtizedben mindez, talán a "Nincs de!" szlogen égett be leginkább sokak elméjébe.
Az alapötlettől a megvalósításig vezető út rögjeiről és örömeiről a Médiaunió alapembereivel beszélgettünk a SZEMlélek autós műsora, az Útitárs adásában. Kitértünk hármójuk baráti kapcsolatára is, átengedtünk magunk előtt egy gyerekcsoportot, képzeletben elrepültünk Mexikóba, de leginkább
egy olyan Magyarországról beszélgettünk, amely "benne van a levegőben", avagy a szívünkben, és összefogva meg is tudnánk valósítani.
Akár reklámok által is tehetünk érte. Miért ne?