Tarlós István: Ha nem nyerek, többet leszek a családommal
SZEMlélek 2019. október 04.

Tarlós István: Ha nem nyerek, többet leszek a családommal

A főpolgármester kedvenc vallásáról, a "giccsfáról" és a hazug kommunikációról is nyilatkozott.

tarlos.jpg

Az önkormányzati választásra készülve a Válasz Online készített interjút az újabb ciklusra készülő főpolgármesterrel. A teljes beszélgetés ide kattintva olvasható, alább néhány részletet idézünk a politikus gondolataiból.

A kedvenc csapatom a Ferencváros ’53 óta, a kedvenc vallásom a római katolikus, mert abba születtem bele. Persze másét is tisztelem. A kedvenc virágom a pünkösdi rózsa.

[A legrosszabb dolog] a hazug kommunikáció. Két felelőse van. Mi, politikusok és önök, újságírók. Nem véletlenül foglaljuk el a bizalmi index két legalsó helyét. Nem nagy öröm, de csak mi tehetünk róla – és önök.

Még a feleségem is megizzad azzal, hogy megtiltson nekem valamit. Egy párt, amelynek tagja sem vagyok, higgye el bátran, ezen a téren esélytelen.

Karácsony [Gergely] személy szerint tisztakezű. Hogy saját zsebbe eltett volna valamit, azt kizárom. A másik lehetőség, hogy gyenge. Hogy ordenáré hazugság, amit állít saját megfélemlíthetetlenségéről.

Azt a „giccsfát” lehet, hogy el kellene onnan távolítani. Még úgy is ezt mondom, hogy az kerületi tulajdon, nem fővárosi projekt. A fővárosi projektekről viszont adok önöknek egy listát. Címszavakban öt oldal. Kinyomtattam. Használja majd fel! Csak hogy lássák, mi mindent értünk el kilenc év alatt. Az Economist szerint mi vagyunk Kelet-Európa legélhetőbb fővárosa, húsz helyezést lépdeltünk előre az élhető városok világranglistáján. Mindenütt lehet hibát találni persze. Még gikszert is lehet. Jó lenne mégis a tényekből kiindulni. Hogy mi van a mérleg egyik serpenyőjében és mi a másikban. Azt se felejtsük el, honnan indultunk 2010-ben. 250 milliárdos adóssággal kezdtük, amelyből a BKV 78 milliárdja az utolsó forintig működési adósság volt. A BKV 2011 óta nem vett fel működési hitelt, az üzemi eredménye évek óta pozitív, az államit meghaladó béremeléseket biztosított a város. És akkor azzal jönnek, hogy van egy félresikerült szobor a József nádor téren?

Nem könnyen vállaltam el az újabb jelölést, de ha már elvállaltam, megteszek mindent a győzelemért. Nem szeretek meccset veszíteni. Ha nyerek, becsülettel végigcsinálom az öt évet. Ha nem: van egy összetartó családom. Annyi minden elment mellettem az életben az utóbbi 30 évben… Alig volt magánéletünk, közben elvesztettem a szüleimet. Ma is nyolc-tíz órát dolgozom. Mi van akkor, ha nem nyerek? Mi lenne? Többet leszek a családommal.

(Forrás: Válasz Online)

süti beállítások módosítása