A bécsi érseknél rákot diagnosztizáltak
SZEMlélek 2019. március 25.

A bécsi érseknél rákot diagnosztizáltak

Májusban fogják műteni Cristoph Schönborn bíborost.

bibor.jpg

Március 22 -én pénteken jelentette be a négynapos tavaszi püspöki konferencia végén, hogy májusban a betegség miatt sebészeti beavatkozásra lesz szüksége. Több hétre visszavonul a nyilvánosságtól a felépülés ideje alatt és meg akarja akadályozni az ezzel kapcsolatos petykák terjedését.

A betegséget egy kontrollvizsgálat során állapították meg, "egyértelműen korai stádiumban", - mondta Schönborn a "Kronen Zeitung" vasárnapi interjújában. A prosztatarák gyógyulásának esélye jó, teljesen nyugodt vagyok efelől mondta a 74 éves bécsi érsek. 

Betegsége emlékezteti a lényegre: "Az élet olyan ajándék, amelyért minden nap hálás vagyok."

"Számomra nem annyira drámai, mert már 74 éves vagyok. "Nem félek és örülök, ha meggyógyulok. Boldog vagyok, hiszen előbb vagy utóbb Istenhez kell mennem, az örök életbe".

 

Forrás:kathpress.at

süti beállítások módosítása