Vajon a Pókember hisz Jézusban?
SZEMlélek 2018. május 18.

Vajon a Pókember hisz Jézusban?

Mikrofonnal a kezében egy pap járja Amerikát, hogy kérdéseket szegezzen az utca emberének: keresztényeknek, ateistáknak, és igen, olykor szuperhősöknek is.

maxresdefault_8.jpg

Az egykor zenei pályára készülő Bruno Manno atya nem aprózza el.

- Mit gondolsz, mi történik, ha meghalsz? - teszi fel a zavarba ejtő kérdést egy fiatal srácnak, aki még sosem gondolkodott ezen, válaszolja.

- Mi volt az életed legnagyszerűbb pillanata? - kérdezi Mr. Muscles-től, aki nem habozik a válasszal.

- Életem legnagyszerűbb pillanata az volt, amikor az életemet Jézus Krisztusnak adtam, aki az én Uram és Megmentőm.

S nem kell sokat várni, Pókember is feltűnik, aki még a kérdést sem várja meg.

- Szeretem Jézust! Jézus szeret engem! Higgyetek az Istenben! Én is hiszek benne egész életemben! Azoknak, akik nem hisznek üzenem, Ő hisz bennetek! Ne kerüljetek bajba! Próbáljatok pozitívak maradni és most megyek is - zárja röviden, de velősen.

(epicpew.com)

süti beállítások módosítása