Csoda az elvonón
SZEMlélek 2017. szeptember 12.

Csoda az elvonón

Eric Clapton szívbemarkoló, Szűz Anyához írt imája élete legsötétebb időszakából származik. A különleges dalt, különleges partnerrel adta elő.

maxresdefault_3.jpg

A 1996-ban segélykoncertet szerveztek Bosznia megsegítésére. Ezen a koncerten a híres angol zenész, a világhírű Luciano Pavarottival  és egy gospelkórussal közösen adta elő Máriához írt imáját. 

1987-ben Clapton élete mélypontján járt. Az elvonón töltött időre emlékszik vissza később kiadott önéletrajzi visszatekintésében:

Teljes összetörtem. A szobám magányában, segítségért könyörögtem. Nem tudtam, kihez szólhatnék, csak azt tudtam, hogy elértem a határomat... leereszkedtem a térdeimre és teljesen megadtam magam. Pár napon belül azt vettem észre, hogy találtam egy helyet, ahova mindig fordulhatok, amiről mindig is tudtam, hogy van, de sosem akartam vagy sosem volt szükségem arra, hogy higgyek benne. Ettől a naptól fogva nem mulasztok el egy reggelt sem, hogy ne imádkozzam a térdeimre borulva, segítséget kérve, és esténként hálát adok az életemért, és különösen azért, hogy józan életet élhetek.

(aleteia.org)

süti beállítások módosítása