A közösségi média használatával szeretné elérni, hogy 100 millió ember imádkozzon. Minden reggel ezreket vezet az imádságba.
Legközelebb, amikor a köszösségi média veszélyein és negatív hatásain gondolkodunk, jusson eszünkbe ez a pozitívum is:
Közel egy éve, hogy minden reggel 6:45-kor 200 ember imádkozza egyszerre a Rózsafüzért élőben az Instagramon a @manyhailmarysatati felhasználói fiókon. Minden nap más vendéget hív meg, hogy az imát felajánlják, ezáltal is kibővítve a közösséget.
A nap hátralévő részében még újabb 1500-2000 ember csatlakozik az imádsághoz, amikor idejük engedi.
Kristin, az ima vezetője és a Hail Mary at a Time bloggere arról beszélt az aleteia.org-nak, hogyan alakult ki ez a gyakorlat és milyen tervei vannak a jövőben.
Hogyan vált az élete részévé a Rózsafüzér imádság?
Hét évvel ezelőtt kezdtünk Rózsafüzért imádkozni a családban, és ez hatalmas békét hozott nekünk. Volt néhány stresszes időszakunk, de mi tudtuk, hogy a Szűzanya vigyáz ránk- és így is lett. Volt idő, amikor nem tudtuk fizetni a jelzálogot vagy fogalmunk sem volt, hogyan jutunk túl egy napon, és a ő mindig átsegített minket ezeken.
Mit jelent neked a Rózsafüzér és miért?
A Rózsafüzér olyan mint egy létra, mely a földről a mennybe vezet. Miután imádkozol, mindenben Istent látod. Ez a rituálé közösséget formál és lehetővé teszi nekem, hogy elengedjem a gondjaimat.
Hogyan változott meg az életed, mióta elkezdted a napi szintű Rózsafüzért az Instagramon?
A napjaim tele vannak békével, nyugalommal és sokkal egyenletesebben folynak. Amikor nem a Rózsafüzér az első reggel, érzem hogy feszültebb vagyok. Áldás volt az az Instagram közösség, amely minden nap imádkozik velünk.
A Rózsafüzér ima által mindenki szereti és támogatja egymást.
Igazán egyedülálló megközelítést alkalmaztál a közösségi médiával. Hogy látod a jövődet itt?
A napjaimat a Rózsafüzér imával szerettem volna kezdeni, de egyedül nagyon küzdöttem és nem is imádkoztam, mert máshol jártak a gondolataim. Már több mint 50 különböző virtuális Rózsafüzér csoportot indítottunk, és tudtam, hogy az élő videók segítenek másokon. De sosem volt tervben a Rózsafüzér az Instagramon.
Októberben, a Rózsafüzér hónapjában éreztem a Szentlélektől érkező motivációt és október 11-én úgy döntöttem, megpróbálom. Azóta 200 ember gyűlt össze, akik a világ minden tájáról velem együtt imádkoznak. Naponta pedig 1500-2000 ember nézi meg az élő bejelentkezést. Az a küldetésem, hogy ösztönözzem a Rózsafüzér imádságot, a cél pedig az, hogy 100 millió ember imádkozzon velünk. A közösségi média segítségével tisztelgünk a Miasszonyunk és nagy ajándéka, a Rózsafüzér előtt.
Nem kétséges, hogy a közösségi média veszélyeket hordoz magában, de ez a történet is mutatja, hogy ha jól használják, csodás dolgok érhetőek el vele.
Forrás:aleteia.org