Ott gyógyít, ahol egykor ő gyógyult
SZEMlélek 2018. március 28.

Ott gyógyít, ahol egykor ő gyógyult

11 évesen csontrákot állapítottak meg a kislánynál, aki ma orvosként ugyanabban a kórházban gyógyítja a beteg gyermekeket, ahol egykor megmentették az életét.

- A rák olyasvalami, ami erősebbé tesz - vallja a minnesotai St. Paul Gyermekkórház orvosa, Jennifer Pratt, aki 20 évvel ezelőtt maga is páciensként feküdt a kórteremben.

beteg.jpg

11 éves volt, amikor oszteoszarkómával, a csontrák egyik fajtájával diagnosztizálták nála. Műtéti beavatkozás és sugárkezelés után otthon és a kórházban lábadozott, ami nagyon nehéz időszakot jelentett számára.

- Sokszor semmi erőm se volt. Nem volt könnyű időszak. Ma már azt gondolom, a rákbetegség és az abból való lábadozás beleivódik az emberbe. Megváltoztatja az életét - nyilatkozta a CNN-nek a doktornő, aki felépülése után sokáig nem tudta, hogyan segíthetne majd ő is másokon. Végül, az orvosi pálya mellett döntött és rezidensként ugyanabba a kórházba tért vissza, ahol őt meggyógyították.

16379780_g.png

- A gyakorlat alatt rájöttem, hogy mindig is ebben a kórházban akartam dolgozni, mert emlékeztem rá, milyen sokat jelentett az a törődés és szeretet, amit a betegségem alatt itt kaptam.

Ma már szerencsére egyre több beteg gyógyul fel a rákból, én pedig itt vagyok mellettük, hogy a saját példámmal erőt adjak nekik, és arra biztassam őket, hogy soha ne adják fel.

(nlcafe.hu)

süti beállítások módosítása