Pál Feri: Elfáradtam, befejezem, de...
SZEMlélek 2018. április 04.

Pál Feri: Elfáradtam, befejezem, de...

A két évtizeden át tömegeket vonzó előadásokat tartó pap keddi alkalmai véget érnek a fővárosban, nem tűnik azonban el a kevésbé hívők, keresők által is nagyra tartott lelkipásztor.

palferi01.jpg

Szüksége van a változásra.

Sajnálom, pedig igazán jól csinálja a kedd estéket

A magam részéről meg tudom érteni, hogy elfáradt, és pihenésre, feltöltődésre van szüksége.

Ki lehet égni, örüljünk annak hogy idáig teljes tudásával és lelkesedésével csinálta. kb 100 évre való üzenetet, tudást, tapasztalatot, útmutatást tett le az asztalra az elmúlt években, ha arra van szüksége, nyugodtan utazgasson, megérdemli.

Annyi kis magocskát ültetett el, hogy azok viszont viszik tovább az örökséget! Köszönjük!

Megértem Ferit: 19-20 év, kb. 6-700 alkalom kicsit sok egy embernek. Szép időszak volt! Ezrek életét tette jobbá. Köszönjük.

Teljesen jogos! Szomorú vagyok, de érthető!!

Gratulálok! Az Ő előadásait hallgatva indultam el az önismeret útján...pedig nem is ültem ott keddenként, csak agyrázkódással otthon 2011-ben - s csak hallgattam hallgattam, felismertem, továbbgondolkoztam... Hálás vagyok "Pálferiért" és a tudásért amit átadott eddig is nekünk. Tudni kell abbahagyni.

Sorra gyűlnek a reakciók a "Pálferisek" közösségi oldalon a hír kapcsán, miszerint Pál Ferenc római katolikus pap 2018 végén befejezi keddi előadásainak sorozatát. Sőt, a nyári szünet után is már 12 különálló előadást tartana, amelyekben "letisztult témáit dolgozná fel" – olvasható az mno.hu híradásában.

– Egyszerűen elfáradtam – idézi a lap az 51 éves papot, aki nem kevesebbet tett, mint az egyházi témák és liturgiák iránti fogyatkozó érdeklődés ellenére sajátosan "divatba hozta" a lélekről, emberi kapcsolatokról való gondolkodás mentén a kereszténységet.

Talán nem is az a meglepő, hogy abbahagyja a keddi alkalmakat – inkább az a megdöbbentő, hogy ennyi időn keresztül bírta tartani a tempót saját magával és az érdeklődők tömegével, akik már nem csupán hatalmas termekben, hanem élő közvetítés és hangfelvételek által is követték előadásait.

– Egyszerűen nem tudom jól csinálni. Az lett a benyomásom, és most már több éve küzdök ezzel, hogy ez már nem olyan jó. És ez teljesen ellentmond az énképemnek. Utálok valamit nem jól csinálni – elemezte ki saját lelki vívódását április 3-án tartott beszéde végén a lelkipásztor.

A Pálferiség azonban nem vész el, csupán átalakul. A népszerű előadó körül kialakult közösséggel több tervük is van, közzétennék például az eddig felhalmozódott felvételek egy részét rendszerezve az interneten. Feri atya pedig új missziós lehetőségeket keres, hogy további "eltévedt bárányok" számára is lelki erőt, vigaszt nyújtson.

(Forrás: mno.hu, kép:semmelweis.hu)

 

adomanybanner_600.jpg

süti beállítások módosítása