Justin Bieber: Nem a nyusziról szól a Húsvét, hanem Jézusról
SZEMlélek 2018. április 03.

Justin Bieber: Nem a nyusziról szól a Húsvét, hanem Jézusról

Justin Bieber a közösségi médián tett tanúságtétellel ünnepelte a Húsvéthéftőt.

easter.png

14 éves kora óta a reflektorfényben élő Biebernek meggyűlt a baja a törvénnyel, de most úgy tűnik, életének valóban Krisztus került a középpontjába. A 24 éves sztár két éve a Hillsong közösség tagja, akiknek keresztény rock zenekaruk, a Hillsong United hazánkban is ismert, és akik olyan sztárokkal szolgálnak együtt, mint Bono, Vanessa Hudges, Lil Wayne és Selena Gomez.

Bieber a közelmúltban lemondta koncertturnéja további állomásait stresszre és arra hivatkozva, hogy életét szeretné újra Krisztusnak szentelni. Egyre növekvő hite The Telegraph értesülései szerint az énekes következő albumának dalain is érzékelhető lesz.

98,3 millió követővel bíró twitter oldalán pedig az alábbi üzenetet osztotta meg tegnap reggel:

Jézus megváltoztatta az életem. Húsvét nem a nyusziról szól, hanem arra emlékeztet, hogy Jézus meghalt a kereszten a bűneimért, majd legyőztem a halált és feltámadt. Hiszem, hogy ez megtörtént és ez mindent megváltoztat! Kiszabadított a rabságból és a szégyenből, a Magasságos Isten fia vagyok és Ő úgy szeret engem, ahogy és ahol éppen vagyok, azért, aki vagyok.

Később pedig a fent látható nyuszis képpel viccelte meg követőit.

(aleteia.org)

süti beállítások módosítása