Az egykori maffiavezér már csak Istent akarja szolgálni
SZEMlélek 2017. november 08.

Az egykori maffiavezér már csak Istent akarja szolgálni

Száva Lajos egyik a kilencvenes évek hírhedt bűnözőinek. De börtönből való szabadulása után nem tért vissza alvilági életéhez, hanem Krisztust választotta. Megtéréséről, bűnözői múltjáról, börtönévekről mesél ebben az interjúban. 

szava2.jpg

Börtönbe kerülve teljesen összetört a maffiavezér. Tört-zúzott, depresszióval és pánikbetegséggel küzdött, amire gyógyszereket szedett. Magánzárkában töltött hónapjai alatt az élet értelmét kereste, de sem a tudományban, sem a filozófiában nem találta. 

Akkor még  nem tudtam hinni Istenben. Úgy gondoltam, az életem addig is teljesen jól működött: sikeres voltam, én alakítottam a dolgaimat, és nem volt ehhez szükségem semmilyen istenre. Most már persze úgy gondolom, ahogy a Márk: 8,36- ban meg van írva, hogy  „Mit használ az embernek, ha az egész világot megnyeri, lelkében pedig kárt vall?”.

De mindez kellett ahhoz, hogy elfogadhassa Istent, vallja Száva. 

Hogyan tért meg az alvilági Száva Lajos, majd a hitből hogyan született újjá? Milyen csodák kellettek a teljes gyógyulásához és szabadulásához? Hogyan fogadta környezet a pálfordulást?

Erről mesélt a mandiner.hu-nak adott interjúban a börtönmisszióval foglalkozó Száva Lajos, aki ma már egykori felügyelőjével együtt hirdeti az evangéliumot.

süti beállítások módosítása